ماجراهای مهتاب ویگانه

من ومهی همیشه همه ی خرابکاری هامون رو خونه ی اونا میکردیم....

یه چند سال پیش موقعی که من پیش دبستانی بودم واون اول دبستان بود رفتیم خونشون....

تقریبا ساعت چهار صبح بود...خاله وشوهر خالم خواب بود...منو مهی هم ازفرصت استفاده کردیم....

رفتیم یه قابلمه ی بزرگ برداشتیم ورفتیم تو اشپزخونه دوتا بسته ماکارونی برداشتیم و ریختیم توی یه قابلمه

پر از آب...مادوتا فقط پنج دقیقه داشتیم ماکارونی هایی رو که تو آب ها بود هم میزدیم....یکم که

نرم شد...

همشونو خوردیم....اصلا هم دلدرد نگرفتیم هههههههههخخخخخخخخخخ

همون شب رفتیم چند تا بسته پلاستیک باز کردیم و همشونو بادکردیم گذاشتیم توی هم .

حدود چهل تا پلاستیک بادکرده بودیم...

بعد از اتمام خرابکاری ها...مهتاب که تازه خوندن ونوشتن یاد گرفته بود رو کاغذ با اون دست خط

خوشگلش همه ی ماجرا رو تعریف کرد....خاله ی من هم هیچی نگفت...

بازم ههههههههخخخخخخخ...



نظرات شما عزیزان:

arAsh
ساعت18:51---21 تير 1392
سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 18 تير 1392| 12:36|یگانه|

<"آدرس سایت یا وبلاگ شما"/>